onsdag den 14. september 2011

EYES LIPS FACE


E.L.F Make-up er super billigt make-up fra England.

Jeg bestilte 5 børster, 1 flydende eyeliner, Lash and Brow fix, pudder og en læbe conditioner.
i alt betalte jeg ca. 183 kr. 4 børster til 12,50 kr. pr stk. L & B fix til 12,50 kr. Pudder til 12,50 kr. Læbe con. 12,50 kr. Eyeliner til 29,50 og en børste til 29,50 og 34 kr. fragt. Det er jo ingen ting!

Jeg er meget tilfreds med børsterne de er så gode! Og eftersom jeg har brugt lash & fix næsten hver dag kan, jeg ikke undvære den. Den gør at  mine mine bryn sidder fast, og mine vipper bliver naturligt lange og flotte (da jeg ikke bruger sort mascara til hverdag). Den sorte eyeliner med pensel er fantastisk! Meget bedre en blyant osv. Pudderen er meget lille, den bryder jeg mig ikke om og læbe conditioneren er meget parfumeret. Men alt i alt er jeg glad for mit køb! 

Du kan købe make-up fra E.L.F herhttp://www.eyeslipsface.co.uk/shop.htm

Love C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar