søndag den 23. oktober 2011

BIRTHDAY PRESENTS +


1. Chanel tyk sort glimmer eye shadow, så flot! 2. Sol pudder fra MAC 3. Dag crème med farve fra MAC 4. Mineral pudder fra MAC 5. Brow fix fra MAC 6. NEON neglelak fra american apparel 6. Chanel neglelak Graphite 


Cheap monday nederdel og jeans


Bodystocking med dyb ryg fra American apparel


stram sort kjole fra American apparel



VERDENS LÆKRESTE Acne cardigan, som min søde mor og mormor gav mig! Elsker den! 


Tube bodystockings fra American Apparel


Addidas Tee


Bog, Medinas nye CD og Gave kort til Magasin 


Super fede strømpebukser fra Henry Holland, modellen hedder: Pretty Polly

Udover de her smukke gaver fik jeg også en del penge jeg kan hygge med, og en mega cool NEON lys rør fra HAY til mit værelse, men det står ved min Far. Kan i lide mine gaver?

LUV C.

4 kommentarer:

  1. Fede gaver!

    Kig gerne forbi - har pt. en give away kørende!

    xx
    annasjalin.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fede gaver du har fået dig! =)

    SvarSlet
  3. Utrolig nice blog!!! Er nu fast læser.. tænkte på hvad den kostede den adidas t-shirt du fik i fødselsdags gave, og hvor den fra?

    Kig meget gerne forbi!:
    nogetidenretning.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Er heeelt vild med din blog. Tillykke med alle de lækre ting og er sikker på at du får dem brugt. Jeg er lige blevet fast læser hos dig og glæder mig til at læse mere fra dig fremover. Jeg håber du også vil blive fast læser, da jeg lige er startet på min blog. Det ville jeg i den grad værdsætte. Men rigtig god blog, keep it up. :)
    //M
    http://chainsofdaisys.blogspot.com/

    SvarSlet