mandag den 1. august 2011

WIN WIN

44 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hvor fedt! :)
    - Har stemt
    - Er fast læser
    - Agnes Victoria D

    SvarSlet
  3. Fedt med en konkurrence!

    Jeg er fast læser - feed blog btw.

    Pæn kjole, hvis man dog kunne købe sådan en :-)

    Lise L

    SvarSlet
  4. Dejligt med en konkurrence :-)

    Er fast læser. Men ved ikke hvad der sker, for når jeg stemmer på din kjole, står der 'afstemningen er afsluttet' ?

    Kathrine G.

    SvarSlet
  5. Elisabeth S

    - håber jeg vinder!!(:

    SvarSlet
  6. Karoline S

    super fed give away!!! :)

    Knus...

    SvarSlet
  7. Juliane M.
    Lækker giveaway

    xoxo

    SvarSlet
  8. Uhh jeg vil gerne være med! :)
    Mette F


    Jeg har lagt et link til din giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Du er velkommen til at deltage i mine giveaways:)
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  9. Sikke nogle skønne neglelakke(:

    Heidi N.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  10. P.s hvornår slutter konkurrencen om de skønne neglelakke(:

    SvarSlet
  11. Count me in..:)

    //Anna T.

    SvarSlet
  12. Vil meget gerne være med. :)

    //Eeyorenyk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  13. Lækker, lækker, lækker...

    Emilie S.
    velkommentilemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Man kan aldrig få for mange lakker :D

    Estermarie G

    SvarSlet
  15. Therese S

    http://youhaveonelife.blogspot.com/

    SvarSlet
  16. Ih hvor ér de fine!!! :-)

    Fast læser, KH Regitze.

    SvarSlet
  17. Wow, tænk at der findes sådan et mirakelmiddel som får dem til at tørre hurtigt!
    Er nu fast læser af din fine blog.

    Sanne Krogh J

    http://sansankunst.blogspot.com/

    SvarSlet
  18. Dejlige neglelakker :D
    -er fast læser!
    Louise D.

    SvarSlet
  19. Thea H

    // www.mylittleworldoffashion.com

    SvarSlet
  20. Stine K.

    - Super lækker blog og give away!

    SvarSlet
  21. Vibeke S. Thomsen


    - Super fed blog er fast læser, har selv en give away kørende, kig forbi. (-:

    // vibekethomsen.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Vil gerne være med :)

    Janne B. T.

    SvarSlet
  23. Vil være med! :)

    Louise Cecilie J

    SvarSlet
  24. Så er du fulgt :-) Krydser mine fingre, lækker præmie!
    KH Line Cecilie M

    SvarSlet
  25. Fantastisk :D
    Jeg har lige opdaget det mærke neglelak da jeg var i Italien, og har købt den smukkeste med guldglimmer, og dem her ser også virkelig fine ud!! (:

    Nickie B

    SvarSlet
  26. Elsker neglelak ;) Ville elske at prøve dem :D

    Rigtig lækker give-away. Vil gerne være med ..

    // Sandra E.
    www.sandrasdroemmeverden.blogspot.com

    SvarSlet
  27. Har meldt mig som fast læser.

    Dorte Klerke

    SvarSlet
  28. Super fed give away !!!!

    Amalie R.

    Knus...

    SvarSlet
  29. Fede lakker!
    Og jeg overvejde faktisk at købe essences express dry drops da jeg var ude at rejse sidst, men jeg droppede det, da jeg ikke troede at de virkede. Nu ærgrer jeg mig rigtig meget, når jeg læser at de gør!

    Betina J.

    SvarSlet
  30. Jeg følger din blog med det samme.
    Sofie H
    Sofie150997@hotmail.com

    xx Sofie // www.spreadhappiiiness.blogspot.com

    SvarSlet
  31. Fed, fed blog. Deltager gerne!

    Kristine S.

    SvarSlet
  32. Super lækker give-away!! Melder mig fluks ind i kampen!!!:)

    Betina Z- betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  33. følger din blog nu og vil meget gerne være med i konkurencen.
    farverne er vildt lækre og lige min stil :D

    kate nielsen // www.apieceof-kate.blogspot.com

    SvarSlet
  34. Mums en dejlig give away. :-)
    Er fast læser.

    Lise W.
    lille1995@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Lækker give-away. Har allerede Special Effect-lakken, Essence er jo det bedste make-up mærke i verden!!!! Men man kan jo altid bruge flere.
    Er selvfølgelig fast læser.

    Knus fra Line N.

    SvarSlet
  36. Hejsa! Jeg vil da også rigtig gerne være med i din giveaway ;) ! Tjek også min blog ud: verdenifolgeisa.blogspot.com, hvor jeg også holder en lille giveaway :)

    Masser af kram og krydsede fingre
    Isabel V.

    SvarSlet
  37. Ps. Hvornår slutter den??? ;D

    SvarSlet
  38. Nice! Er selv total neglelak-freak ;D
    Charlotte K. :D

    SvarSlet
  39. fed give-away! (:
    Line F.

    SvarSlet
  40. Wauw, den express dry drops kunne jeg virkelig godt tænke mig at vinde!! + de andre flotte lakke :o)
    Hilsen Mette M

    SvarSlet
  41. Sweet! :)
    Vil helt vildt gerne vinde de lakker ;)

    Er fast læser.

    SvarSlet