onsdag den 6. juli 2011

UPDATE

Nyder ferien max. Sover længe, bruger penge og spiser mig fed i alle mulige sødesager. Solen har været fremme hele dagen og jeg er så glad. Har malet mine negle i farven sugar daddy fra Essie. Fandt lang om længe min kamera oplader i min søsters køkken !? Har spray malet min tøjstativ helt sort! Pyntet mit værelse. Nice nice of the day: skal med min store og lille søster, og far til Berlin. Græder af misundlighed over billeder af venners ferie i New York, Cannes og jeg ved ikke hvad. Syns Medinas nye sang er über cool. Har lige besluttet mig for at spise mega sundt de næste mange dage, like it's going to happened! Så Tømmer mænd i Thailand forleden dag, som var AWESOME og jeg grinte selvfølgelig på alle de forkerte tidspunkter, hvor resten af biografens publikum tiede. Ups. Og så er jeg er helt broke og går rundt, og synger Aloe Blacc - I need a dollar. Hvad med jer ? Hvordan går jeres ferie? Hej hej hej nu vil jeg gå i bad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar