torsdag den 10. februar 2011

DAY ONE

Day 1 – A photo of yourself and a description of how your day was

Crazy shit, this one goes out to the danish fokes: I ved godt de der latterlige grupper på facebook "danmarks smukkeste teenager" osv. Right? Jeg mener i hvertfald at de er død iriterrende. Well point is mine veninder meldte mig til danmarks sødeste smil, uden jeg vidste det og jeg her så åbenbart vundet det. Random, men nice.

Day one, here is a pic. of me, big smile, i know haha. Well today has been a great day, nothing special just been home and chilling after school of course. Later i'm going to practice. see ya. Love C. 

Amy Winehouse - He can only hold her

5 kommentarer:

  1. Tillykke! :-)
    du er nu også vildt køn!
    - hvordan laver du den lille youtube bjælke?

    SvarSlet
  2. EJ jeg elsker din blog!!!!
    Der er så mange ting vi begge har blogget om!
    er fast læser;)
    Jeg så et billede af dig ude i kanten hvor der er noget galaxy "over" billedet. Hvordan har du lavet det?
    -Signec.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jamen tillykke!:)
    Bliver lige fast læser på din super lækre blog, såå inspirerende:)
    Tjek min blog ud hvis du har lyst...
    www.thesimplefashion.blogspot.com

    SvarSlet